Z-Digital Flow
Z-Digital Flow is een programma bij Kanaal Z. Sinds 2020 is het programma beschikbaar. Totaal zijn er 13 afleveringen uitgezonden, waarvan de meest recente in oktober 2021.
Laatste:02-10-2021
Laatste aflevering
Z-Digital Flow gemist?
Wil je in het vervolg geen aflevering meer missen? Stel gratis een alarm in en ontvang een e-mail als er nieuwe afleveringen zijn. Handig!
De Vlaamse overheid heeft de ambitie om een voortrekker te zijn inzake digitale overheid. In verscheidene beleidsdomeinen lopen projecten om de efficiëntie te verhogen en om de burger een betere dienstverlening te kunnen bieden. Ook bij het Agentschap Integratie en Inburgering leeft een sterke digitale reflex. De Kruispunt...
De Vlaamse overheid heeft de ambitie om een voortrekker te zijn inzake digitale overheid. In verscheidene beleidsdomeinen lopen projecten om de efficiëntie te verhogen en om de burger een betere dienstverlening te kunnen bieden. Ook bij het Agentschap Integratie en Inburgering leeft een sterke digitale reflex. De Kruispunt...
Hoe zorg ik ervoor dat mijn bedrijf duurzaam kan blijven groeien? En welke technologische keuzes moet ik vandaag maken om morgen relevant te blijven voor mijn klanten? Ook bij de Onesto Groep, een kredietmaatschappij met een historiek van meer dan 125 jaar, rezen een tijd geleden vragen over de digitalisering van haar dien...
Afleveringen 2020
Technopolis, het Vlaamse doe-centrum voor wetenschap en technologie in Mechelen, opende 20 jaar geleden de deuren. Vorig jaar besliste de Vlaamse overheid om de komende drie jaar 10 miljoen te investeren in een grondige update van deze plek, die jongeren moet warm maken voor onderzoek en innovatie. Zo moet het gebouw een s...
Digitaliseren om een zo efficiënt mogelijke dienstverlening te kunnen aanbieden, is ook voor publieke instanties een noodzaak. In een context waar regelgeving, administratie en papieren documenten nog aanwezig zijn, is digitaliseren een complexe opdracht. Daarom heeft Fednot, de federatie van Belgische notarissen er al jaa...
In elke sector van de economie worden hr-verantwoordelijken met dezelfde trends geconfronteerd: krapte op de arbeidsmarkt en een war for talent, meer aandacht voor de balans werk-privé, een toename van werken vanop locatie en een evolutie naar empowered teams. De crisis als gevolg Covid-19 versnelt die trends nog.
De klant centraal stellen en zo tot waardevolle producten en diensten komen. Het is een uitdaging waar elk bedrijf vandaag voor staat, zowel in een consumenten- als B2B-benadering. De basis voor een customer experience is een volledig beeld van de klant, zijn noden en zijn verwachtingen. Ook Agidens, dat automatisering aan...
Hoe zorg ik ervoor dat mijn bedrijf duurzaam kan blijven groeien? En welke technologische keuzes moet ik vandaag maken om morgen relevant te blijven voor mijn klanten? Ook bij de Onesto Groep, een kredietmaatschappij met een historiek van meer dan 125 jaar, rezen een tijd geleden vragen over de digitalisering van haar dien...
Onze economie moet zich aanpassen aan disruptieve veranderingen. Bedrijven staan voor de uitdaging om slimme technologieën te implementeren en hun aanbod continu aan te passen aan snel wijzigende klantenverwachtingen. Dat geldt ook voor Daikin, producent van koelings- en verwarmingssystemen, waarvan het Europese hoofdkwart...