Arthur & De Minimoys

Augustus 2019
22:00

Seizoen 1 - 14. De Chillop Valt Aan

4,0 2 x
Koning Sifrat, zijn familie en Arthur worden door Malthazard uitgenodigd om op een neutrale plaats de duizendjarige heerschappij van Malthazard te vieren. Maar helaas loopt alles al snel uit de hand.
22:00

Seizoen 1 - 13. Betameche weet het niet meer

4,0 2 x
Betameche vergeet vandaag telkens waar hij mee bezig was. Daardoor slaat zijn bal op tilt en zuigt het tunnelplan van Miro op. En als dit in de handen van de Seides valt, is het dorp in groot gevaar!
22:00

Seizoen 1 - 12. Koningsdag

3,0 3 x
Het is koningsdag en op die dag wordt door een loting een koning-voor-één-dag uitgekozen. Dit jaar valt de keuze per ongeluk op McSluw en deze maakt natuurlijk van de gelegenheid gebruik om het dorp te verkopen aan Malthazard...
22:00

Seizoen 1 - 11. De Grote Dut

4,0 1 x
Tijdens een eclips, vallen alle Minimoys in slaap. Omdat het dorp bang is dat Malthazard van de gelegenheid gebruik zal maken om de stronk aan te vallen, probeert Miro een tegengif te maken. Maar er ontbreekt nog maar 1 ingrediënt...
22:00

Seizoen 1 - 10. De Minimoys Codex

4,0 1 x
Malthazard vraagt asiel aan in de stronk. Door de code van de Minimoys, moeten ze hem opnemen in hun dorp. Maar dan gebeuren er nog meer vreemde dingen die alle Minimoys in gevaar brengen... Is het een list van Malthazard?
22:00

Seizoen 1 - 9. In Kannen en Kruiken

3,0 3 x
Wanneer Arthur, Selenia en Betameche een voorraad gloep halen bij McSluw, raakt Betameche per ongeluk in een van de kruiken. Zo ontdekt hij een plan van de Seides. Maar zal hij op tijd kunnen ontsnappen?
22:00

Seizoen 1 - 8. Waar is het Magische Zwaard ?

3,0 3 x
Tijdens een bezoek aan McSluw blijkt dat hij namaakzwaarden maakt. Maar wanneer Arthur het échte zwaard kwijtraakt, maken deze namaakzwaarden de zoektocht naar het echte zwaard alleen maar moeilijker.
22:00

Seizoen 1 - 7. Araknofobie

4,0 3 x
Arak is verdwenen uit haar web en laat zo het dorp van de Minimoys onbeschermd achter. Arthur, Selenia en Betameche onderzoeken wat er gebeurd is en hoe ze Arak weer terug in haar web kunnen krijgen.
22:00

Seizoen 1 - 6. Malthazard's Offer

4,0 3 x
Door een list kan Malthazard de handen van Arthur insmeren met een zalf waardoor het zwaard hem niet meer herkent. Kan Arthur een manier vinden zodat het zwaard hem weer herkent?
22:00

Seizoen 1 - 5. Gamoelkwijl

4,0 2 x
Het laatste beetje gemoelkwijl is gemorst dus trekken Arthur en de minimoys snel naar het hol van de gamoel om de voorraad aan te vullen.
Archief
We gebruiken cookies om content en advertenties te gebruiken, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Details weergeven.