Z-Advertising

December 2016

12/12/16

4,0 14 x
Sylvie Verbruggen, VP brand, communications & memorable experiences bijTelenet, legt uit op welke manier ze op een erg originele manier de technologie, die razendsnel verandert in de huiskamer van al hun klanten terecht lieten komen met de "Helemaal mee tournee".

05/12/16

4,0 13 x
Liesbeth Dupon, Directeur Marketing bij Media Markt België, legt ons uit hoe het bedrijf door contentmarketing de klantenrelatie verstevigt en aan hun corporate reputatie werkt.
November 2016

28/11/16

4,0 23 x
Ann Viaene, Chief Marketing Officer en lid van de raad van bestuur van Armonea, geeft ons inzicht in de uitdagingen van marketing naar senioren, een steeds groter wordende doelgroep. Wat zijn de do's en dont's?

21/11/16

4,0 17 x
Filip Champagne, Business Consultant bij Bisnode, neemt ons mee in de uitdagende wereld van Targeted Marketing. Het correct inzetten van het juiste kanaal naar de juiste consument biedt voordelen voor zowel de adverteerder als de consument.

14/11/16

4,0 67 x
Davy De Vlieger, Managing Director van Continental Foods, verklapt het geheim achter het duo Devos & Lemmens.

07/11/16

3,0 37 x
Nils van Dam, Country manager van Unilever Belgium & Luxemburg, zoomt in op de tactiek die het bedrijf gebruikt om Lipton Ice tea op een zeer innovatieve manier bij hun doelgroep de Millenials te krijgen.
Oktober 2016

31/10/16

3,0 41 x
Dirk Van de Walle, Country director Belux & Export en Group director R&D Spadel, vertelt ons meer over de recente rebranding van Spa. Hoe heeft het merk een Masterbrand weten te creëren?

24/10/16

4,0 61 x
"Walk the Talk", Inge Ampe, General Marketing Manager van ING, legt uit waarom ze resoluut kozen voor deze vernieuwende insteek bij de organisatie van "De week van de ondernemer" en hoe ze toch erg trouw bleven aan hun sterke merk van ING dat vooral wil inzetten op de klant.

17/10/16

4,0 34 x
Pascal de Greef, Managing Director Business Clients Mail bij Bpost vertelt ons meer over hun magazine Sparkle, gericht naar de deskundigen in de marketing sector en waarom ze kozen voor Direct Mailing op papier.

Een multimediale steun voor adverteerders

3,0 32 x
De uitdagingen voor de marketeers worden steeds complexer. Phillipe Wallez, Voorzitter van UBA, zoemt in op de recente tendensen in de disruptieve markt van de adverteerder.
Archief
We gebruiken cookies om content en advertenties te gebruiken, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. We delen ook informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Details weergeven.