Z-Advertising

Z-Advertising gemist?

Wil je in het vervolg geen aflevering meer missen? Stel gratis een alarm in en ontvang een e-mail als er nieuwe afleveringen zijn. Handig!

Laatste aflevering
Z-Advertising

27/06/22 van Z-Advertising is uitgezonden op maandag 27 juni 2022 om 20:00 uur en was te zien op Kanaal Z.

Juni 2022
20/06/22 van Z-Advertising is uitgezonden op maandag 20 juni 2022 om 20:00 uur en was te zien op Kanaal Z.
13/06/22 van Z-Advertising is uitgezonden op maandag 13 juni 2022 om 20:00 uur en was te zien op Kanaal Z.
06/06/22 van Z-Advertising is uitgezonden op maandag 6 juni 2022 om 20:00 uur en was te zien op Kanaal Z.
Mei 2022
30/05/22 van Z-Advertising is uitgezonden op maandag 30 mei 2022 om 17:33 uur en was te zien op Kanaal Z.
23/05/22 van Z-Advertising is uitgezonden op maandag 23 mei 2022 om 20:00 uur en was te zien op Kanaal Z.
16/05/22 van Z-Advertising is uitgezonden op maandag 16 mei 2022 om 20:00 uur en was te zien op Kanaal Z.
09/05/22 van Z-Advertising is uitgezonden op maandag 9 mei 2022 om 11:00 uur en was te zien op Kanaal Z.
December 2016
Sylvie Verbruggen, VP brand, communications & memorable experiences bijTelenet, legt uit op welke manier ze op een erg originele manier de technologie, die razendsnel verandert in de huiskamer van al hun klanten terecht lieten komen met de "Helemaal mee tournee".
Liesbeth Dupon, Directeur Marketing bij Media Markt België, legt ons uit hoe het bedrijf door contentmarketing de klantenrelatie verstevigt en aan hun corporate reputatie werkt.
November 2016
Ann Viaene, Chief Marketing Officer en lid van de raad van bestuur van Armonea, geeft ons inzicht in de uitdagingen van marketing naar senioren, een steeds groter wordende doelgroep. Wat zijn de do's en dont's?
Filip Champagne, Business Consultant bij Bisnode, neemt ons mee in de uitdagende wereld van Targeted Marketing. Het correct inzetten van het juiste kanaal naar de juiste consument biedt voordelen voor zowel de adverteerder als de consument.
Davy De Vlieger, Managing Director van Continental Foods, verklapt het geheim achter het duo Devos & Lemmens.
Nils van Dam, Country manager van Unilever Belgium & Luxemburg, zoomt in op de tactiek die het bedrijf gebruikt om Lipton Ice tea op een zeer innovatieve manier bij hun doelgroep de Millenials te krijgen.
Oktober 2016
Dirk Van de Walle, Country director Belux & Export en Group director R&D Spadel, vertelt ons meer over de recente rebranding van Spa. Hoe heeft het merk een Masterbrand weten te creëren?
"Walk the Talk", Inge Ampe, General Marketing Manager van ING, legt uit waarom ze resoluut kozen voor deze vernieuwende insteek bij de organisatie van "De week van de ondernemer" en hoe ze toch erg trouw bleven aan hun sterke merk van ING dat vooral wil inzetten op de klant.
Pascal de Greef, Managing Director Business Clients Mail bij Bpost vertelt ons meer over hun magazine Sparkle, gericht naar de deskundigen in de marketing sector en waarom ze kozen voor Direct Mailing op papier.
De uitdagingen voor de marketeers worden steeds complexer. Phillipe Wallez, Voorzitter van UBA, zoemt in op de recente tendensen in de disruptieve markt van de adverteerder.
April 2015
Igor Nowe - Marketing Director Carlsberg Importers
Johan Claes - Employer Branding & Sourcing Manager MIVB
Archief