Z-Agromarketing

Laatste aflevering
Z-Agromarketing

De voedings- en landbouwsector wordt gekenmerkt door constante verandering en een drang naar innovatie. Om de producten en diensten van de Vlaamse

Z-Agromarketing gemist?

Wil je in het vervolg geen aflevering meer missen? Stel gratis een alarm in en ontvang een e-mail als er nieuwe afleveringen zijn. Handig!

Juni 2024
Het zijn uitdagende tijden voor land- en tuinbouwers. Naast de gevolgen van klimaatverandering en de maatschappelijke verwachting rond duurzamer
Door gericht promotie te voeren in het buitenland voor Vlaamse voedings- en tuinbouwproducten, streeft VLAM ernaar de export te bevorderen en nieuwe
Mei 2024
Buurtsupermarkten, gespecialiseerde voedingswinkels, horeca en traiteurs vervullen een belangrijke rol om lokale producten onder de aandacht te brengen
De consument wordt kritischer als het over zijn voeding gaat. Toch vertaalt zich dat voorlopig niet in het aankoopgedrag: duurzaamheid en lokale herkomst
Vlaanderen produceert heel veel verse voeding, gaande van groenten en fruit, vis, vlees, eieren tot bieren en kazen en vleeswaren. Het vakmanschap en de
April 2024
Via allerlei campagnes voert VLAM promotie voor de producten van onze landbouw, tuinbouw en -visserij. Het verzamelt ook heel wat data via onderzoek en
Z-Agromarketing 22/04/24 van Z-Agromarketing is toegevoegd op maandag 22 april 2024. Z-Agromarketing is een business programma bij Kanaal Z. Sinds 2024 is het programma beschikbaar.
Als promotieorgaan voor producten van bij ons stimuleert VLAM een lokale reflex bij de consument en ondersteunt het de export van Vlaamse voedings- en
De landbouw-, visserij- en voedingssector vormt een belangrijke bouwsteen van onze samenleving en economie. Het is een sector in transitie, die streeft
Archief