Gamekeepers

Gamekeepers gemist?

Wil je in het vervolg geen aflevering meer missen? Stel gratis een alarm in en ontvang een e-mail als er nieuwe afleveringen zijn. Handig!

Laatste aflevering
24:34
Gamekeepers

De GameKeepers denken de leukste game ooit te spelen; ze komen terecht in een speeltuin vol glijbanen en plezierige hindernissen. Tot blijkt dat een clown, en dodelijke manipulaties van GameMaster, het terrein in een slagveld veranderen.

Seizoen 2
25:13
Mats en Sari belanden elk aan de andere kant in een doolhof. Er zit een monsterlijke spin. De GameKeepers moeten uit haar klauwen blijven en bovendien proberen om in het midden de twee helften van een juweel in elkaar te klikken.
25:53
De GameKeepers krijgen geen gewone game voorgeschoteld. Ze worden uitgenodigd in de wereld van GameMaster zelf. In een elektronische wereld vol lasers en duistere gevaren is GameMaster vastbesloten Mats en Sari voorgoed uit te schakelen.
24:36
De gamekey in dit spel is een zandloper. Mats en Sari moeten die in de tijdscapsulekoker plaatsen voor de zandloper volledig is doorgelopen. Maar dat is niet zo simpel, want ze moeten door de middeleeuwen, de oertijd, en het Romeinse Rijk.
25:59
Een virus heeft de gamewereld vervloekt tot een land van levende doden. Mats en Sari proberen te ontsnappen aan de zombies en samen met Lizzy het tegengif van het virus te vinden... tot een van de GameKeepers zelf besmet geraakt.
Seizoen 1
25:59
Mats en Sari moeten vanuit een ruimteschip naar asteroïden schieten om ze te vernietigen voor ze de aarde bereiken. Maar GM saboteert het ruimtevaartuig. De GameKeepers lijken verloren nog voor het spel goed en wel is begonnen. Het einde?
25:55
In een uitgestorven wereld heeft een wezen alle leven en energie weggenomen. Als je je ogen opent en het wezen ziet, verlies je levensenergie. De GameKeepers moeten geblinddoekt een schakelaar aanzetten zodat de energie weer stroomt.
25:56
De GameKeepers belanden in een 2-D platform game. Mats moet een parcours afleggen door de gure gangen van een ijsberg. Sari moet in een ijskamer allerhande proeven afleggen om Mats allerlei obstakels en hindernissen te helpen overwinnen.
25:51
In een Japans landschap moeten Mats en Sari een ring naar de arme visserszoon brengen, zodat die de prinses ten huwelijk kan vragen. Maar ninja's liggen op de loer en willen de gamekeepers koste wat het kost stoppen. Zal GM dit keer winnen?
25:31
Mats en Sari komen terecht in een spannende racegame. Met de sleutel moeten ze de wagen starten, om vervolgens de race te winnen, want als ze verliezen is het voor altijd GAME OVER. Maar dan verschijnt er plots een muur voor hen op straat.
25:34
Mats en Sari moeten dansen voor hun leven. In een hippe buurt moeten ze verschillende dance levels overwinnen om zo de highscore proberen te verbreken. Maar kwaadaardige avatars in urban streetkledij doen er alles aan om hen te stoppen.
26:10
Mats en Sari moeten in een ruïne, een ware doolhof, drie stenen tegels in een muur klikken. Om die tegels te bemachtigen moeten ze raadsels oplossen. Blinde, monsterlijke bewakers die op geluid afkomen, bewaken en verdedigen de ruïne.
24:47
De GameKeepers arriveren aan een hoge blokkentoren. Sari moet die beklimmen om de bel bovenaan de toren te luiden. Maar de toren is te laag. Mats moet op een identieke kleine toren de blokjes wegtrekken en stapelen zodat Sari hogerop kan.
25:12
Mats en Sari komen terecht in een dinoreservaat, waar ze het ei van een T-Rex in de broedmachine moeten leggen. Ze moeten niet alleen nachtwakers omzeilen, maar worden ook belaagd door moordzuchtige skeletten van dinosaurussen.
Seizoen 3
24:55
Mats en Sari komen terecht in een oud kasteel waar professor Orloff een monster heeft gecreeërd. Het onweert en één blikseminslag is voldoende om het monster tot leven te wekken. Wanneer het monster tot leven komt, is het alle hens aan dek!
24:02
Mats en Sari gaan naar een energiecentrale om een reusachtige kubus te stoppen die de wereld wil vernietigen. Ze moeten ervoor zorgen dat de kubus niet vervolledigd wordt. Maar ze worden aangevallen door gevaarlijke bewakingskubussen ...
Seizoen 1
33:08
Mats en Sari arriveren in Villa Forêt. Daar maken ze kennis met medestudenten Lizzy, Idris, Pepper en Quinten. De mysterieuze Lelia vertelt dat ze uitverkoren zijn als GameKeepers. Hun doel: winnen tegen de duivelse Gamemaster in het spel.
Seizoen 3
25:18
Mats en Sari komen terecht op een speelplaats. Daar worden ze uitgedaagd om drie levensgevaarlijke schoolspelletjes te spelen: hinkelen, touwtjespringen en tikkertje. Wanneer een duivelse versie van Lizzy opduikt, dreigt het fout af te lopen.
25:41
Mats en Sari worden in het spel uitgezonden om een wetenschapster te redden. In een zoektocht naar nieuwe grondstoffen stuitte zij met haar team op een gevaarlijke, eeuwenoude alien. Wie of wat hun tegenstander precies is, is maar de vraag.
26:00
Mats en Sari komen terecht in een verlaten gesticht uit 1950 waar waan en werkelijkheid door elkaar lopen. De gamekey is een pop die een geheim met zich meedraagt. De opdracht is "Geef terug wat is afgenomen". Maar wat wil dat zeggen?
Archief