Gamekeepers

Laatste aflevering
25:33
Gamekeepers

Mats en Sari moeten dansen voor hun leven. In een hippe buurt moeten ze verschillende dance levels overwinnen om zo de highscore proberen te verbreken. Maar kwaadaardige avatars in urban streetkledij doen er alles aan om hen te stoppen.

Gamekeepers herbekijken?

Wil je in het vervolg geen aflevering meer missen? Stel gratis een alarm in en ontvang een e-mail als er nieuwe afleveringen zijn. Handig!

Seizoen 1
26:09
Mats en Sari moeten in een ruïne, een ware doolhof, drie stenen tegels in een muur klikken. Om die tegels te bemachtigen moeten ze raadsels oplossen. Blinde, monsterlijke bewakers die op geluid afkomen, bewaken en verdedigen de ruïne.
24:46
De GameKeepers arriveren aan een hoge blokkentoren. Sari moet die beklimmen om de bel bovenaan de toren te luiden. Maar de toren is te laag. Mats moet op een identieke kleine toren de blokjes wegtrekken en stapelen zodat Sari hogerop kan.
25:11
Mats en Sari komen terecht in een dinoreservaat, waar ze het ei van een T-Rex in de broedmachine moeten leggen. Ze moeten niet alleen nachtwakers omzeilen, maar worden ook belaagd door moordzuchtige skeletten van dinosaurussen.
33:07
Mats en Sari arriveren in Villa Forêt. Daar maken ze kennis met medestudenten Lizzy, Idris, Pepper en Quinten. De mysterieuze Lelia vertelt dat ze uitverkoren zijn als GameKeepers. Hun doel: winnen tegen de duivelse Gamemaster in het spel.
Seizoen 4
24:06
Sari en Mats ontdekken dat hun vrienden in een gevaarlijk spel geflitst zijn, waar oude vijanden opduiken. Ze moeten hun vrienden terugvinden en met zes veilig uit dit finale spel ontsnappen, voor GameMaster hen voorgoed te pakken krijgt.
25:59
Mats en Sari spelen een spannend, maar ogenschijnlijk eenvoudig spel. Maar niets is wat het lijkt, want ook Jacob heeft de toegang naar GameQuest gevonden en Cordelia heeft duistere plannen... met hun vrienden in Villa Forêt!
25:55
Mats en Sari komen terecht in een gameshow. De gameshow host begroet hen. Ze moeten steeds door een gameshow deur om in een gevaarlijke nieuwe ruimte te komen. Terwijl moet de andere in de studio onder applaus de game proberen te redden.
24:04
Mats en Sari belanden in een museum. Ze moeten zonder dat de bewakers hen zien 'the pink lion' stelen. Een prachtige diamant. Dat is heel moeilijk, zeker wanneer hun gamekey heel luid begint te roepen tijdens het sluipen!
24:18
Mats en Sari komen terecht op een zaalvoetbalveld en een looppiste in twee identieke sporthallen. Een van hen moet voetballen. De andere moet lopen. Maar als de voetballer een fout maakt, heeft dit fatale gevolgen voor de loper.
24:00
De GameKeepers komen terecht op een miniatuurtrein, waar ze raadsels moeten oplossen terwijl ze uit de klauwen moeten blijven van de gestoorde kaartjesknipper. Kunnen ze de trein stoppen voor ze de afgrond in storten?
24:00
Sari en Mars leggen een hoogteparcours af en mogen hun evenwicht niet verliezen. Als ze vallen en de zandgrond onder hen raken, lopen ze immers groot gevaar. Wie of wat er zich onder de grond schuil houdt, is maar de vraag.
24:02
Sari en Mats komen in een lasershooterpark terecht. Wat eerst een leuke actiegame lijkt, wordt al snel een nerveuze bedoening. Bij elk foutje dat ze maken, worden ze geraakt en moeten ze helemaal terug opnieuw beginnen. En dan is er GM nog...
24:03
Sari belandt in een heel ander spel dan dat is opgestart. Geen bosrijke omgeving, maar een helwitte kamer. En ze is alleen. Mats is niet mee getransporteerd in het spel. Sari gaat op zoek naar Mats in een gebouw met identieke witte kamers.
24:39
Mats en Sari belanden in een fantasywereld, waar door de vloek van de boze tovenaar Mornvyr alle kleur verdwenen is. Aan de GameKeepers om Mornvyr te vinden en hem te verslaan. Om de tocht te overleven krijgen ze elk drie toverspreuken...
Seizoen 3
24:54
Mats en Sari komen terecht in een oud kasteel waar professor Orloff een monster heeft gecreeërd. Het onweert en één blikseminslag is voldoende om het monster tot leven te wekken. Wanneer het monster tot leven komt, is het alle hens aan dek!
24:01
Mats en Sari gaan naar een energiecentrale om een reusachtige kubus te stoppen die de wereld wil vernietigen. Ze moeten ervoor zorgen dat de kubus niet vervolledigd wordt. Maar ze worden aangevallen door gevaarlijke bewakingskubussen ...
25:17
Mats en Sari komen terecht op een speelplaats. Daar worden ze uitgedaagd om drie levensgevaarlijke schoolspelletjes te spelen: hinkelen, touwtjespringen en tikkertje. Wanneer een duivelse versie van Lizzy opduikt, dreigt het fout af te lopen.
25:40
Mats en Sari worden in het spel uitgezonden om een wetenschapster te redden. In een zoektocht naar nieuwe grondstoffen stuitte zij met haar team op een gevaarlijke, eeuwenoude alien. Wie of wat hun tegenstander precies is, is maar de vraag.
26:00
Mats en Sari komen terecht in een verlaten gesticht uit 1950 waar waan en werkelijkheid door elkaar lopen. De gamekey is een pop die een geheim met zich meedraagt. De opdracht is "Geef terug wat is afgenomen". Maar wat wil dat zeggen?
Archief