Alloo Bij De Verkeerspolitie

Alloo Bij De Verkeerspolitie gemist?

Wil je in het vervolg geen aflevering meer missen? Stel gratis een alarm in en ontvang een e-mail als er nieuwe afleveringen zijn. Handig!

Laatste aflevering
54:00
Alloo Bij De Verkeerspolitie

Luk Alloo zit opnieuw op de achterbank bij de lokale verkeerspolitie en jaagt mee op snelheidsduivels en andere verkeersovertreders.

Seizoen 3
54:00
Luk Alloo zit opnieuw op de achterbank bij de lokale verkeerspolitie en jaagt mee op snelheidsduivels en andere verkeersovertreders
56:00
De haren van Abdel gaan overeind staan wanneer hij een kind ziet rechtstaan in de auto. Duncan en hij zetten de achtervolging in en dwingen de bestuurder om onmiddellijk aan de kant te gaan. Motard Bart controleert een vrachtwagen en merkt enkele overtredingen op. De chauffeur in kwestie is er niet mee gediend en laat dat ...
59:00
Motard Bart is nog een bekeuring aan het afhandelen, wanneer hij een overladen tractor met aardappelen ziet passeren. Hij springt meteen op zijn motor en gaat erachteraan.
53:00
Abdel en Duncan spreken een chauffeur aan die verkeerd geparkeerd staat, maar die blijkt veel meer op zijn kerfstok te hebben. Hij krijgt een boete van meer dan 8.000 euro. En motard Bart moet een bestuurder gaan controleren die al 19 keer is tegengehouden ondanks een levenslang rijverbod.
54:00
Motard Bart legt zich in een hinderlaag om bestuurders te betrappen die het rode licht negeren aan wegenwerken. En Abdel houdt een bestuurder staande die meer dan 95 kilometer per uur reed in de bebouwde kom.
55:00
Luk Alloo zit opnieuw op de achterbank bij de lokale verkeerspolitie en jaagt mee op snelheidsduivels en andere verkeersovertreders. Abdel en Hugo volgen een hardrijder op de ring rond Gent. Als ze hem staande houden, komt hij met een wel heel bizarre reden voor zijn overdreven snelheid.
54:00
Duncan en Abdel worden de pas afgesneden door twee jongemannen in een snelle Mercedes. Ze zetten meteen de achtervolging in. En motard Bart stelt zich verdekt op om gsm-gebruikers te betrappen.
55:00
Abdel houdt een bouwvakker tegen die telefoneert achter het stuur. De man moet zijn boete meteen betalen, maar heeft geen cash. Hij roept de hulp in van zijn baas. En bij een geplande actie haalt de verkeerspolitie bestuurders uit het verkeer die soms nog duizenden euro's aan achterstallige belasting hebben openstaan.
55:00
Luk Alloo zit opnieuw op de achterbank bij de lokale verkeerspolitie en jaagt mee op snelheidsduivels en andere verkeersovertreders. Abdel ergert zich mateloos aan ouders die hun kinderen niet correct vastmaken in de auto. Bart haalt een chauffeur uit het verkeer die met een bevroren voorruit rondrijdt.
Seizoen 2
53:00
Luk Alloo zit mee op de achterbank van de lokale verkeerspolitie en volgt dag en nacht agenten tijdens hun werkshiften.
53:00
Luk Alloo zit mee op de achterbank van de lokale verkeerspolitie en volgt dag en nacht agenten tijdens hun werkshiften.
53:00
Luk Alloo zit mee op de achterbank van de lokale verkeerspolitie en volgt dag en nacht agenten tijdens hun werkshiften.
53:00
Luk Alloo zit mee op de achterbank van de lokale verkeerspolitie en volgt dag en nacht agenten tijdens hun werkshiften.
53:00
Luk Alloo zit mee op de achterbank van de lokale verkeerspolitie en volgt dag en nacht agenten tijdens hun werkshiften.
53:00
Luk Alloo zit mee op de achterbank van de lokale verkeerspolitie en volgt dag en nacht agenten tijdens hun werkshiften.
53:00
Luk Alloo zit mee op de achterbank van de lokale verkeerspolitie en volgt dag en nacht agenten tijdens hun werkshiften.
53:00
Luk Alloo zit mee op de achterbank van de lokale verkeerspolitie en volgt dag en nacht agenten tijdens hun werkshiften.
53:00
Luk Alloo zit mee op de achterbank van de lokale verkeerspolitie en volgt dag en nacht agenten tijdens hun werkshiften.
48:00
Het gebruik van een smartphone achter het stuur wordt bestraft met een boete van 174 euro. 25% van de Belgische bevolking gebruikt zijn gsm tijdens het rijden en maar liefst 8% van de dodelijke ongevallen houdt verband met het gebruik van de gsm achter het stuur. Toch blijken weinig bestuurders ervan wakker te liggen.
Archief